Objednávacie a dodacie podmienky ESSENS
Nákup produktov ESSENS je umožnený len registrovaným členom Klubu ESSENS.
OBJEDNÁVKA PROSTREDNÍCTVOM E-SHOPU
- produkty ESSENS je možné objednať cez e-shop na webových stránkach www.essens.sk
- vybraný tovar sa vkladá do košíka, ktorého stav je možné sledovať v pravom hornom rohu
- pred odoslaním objednávky je člen Klubu ESSENS vyrozumený s koncovou cenou i s bodovou hodnotou objednávky
- pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné zadať štvormiestny číselný PIN kód
- ceny produktov ESSENS sa riadia platným cenníkom, ktorý je k dispozícii na webových stránkach www.essens.sk
- u produktov v akcii si spoločnosť ESSENS vyhradzuje právo na zmeny a prehlasuje, že sa nejedná o verejnú ponuku a je oprávnená v závažnom prípade objednávku neprijať
- objednávky cez e-shop ponúkajú dva spôsoby platby – dobierka a bezhotovostná úhrada platobnou kartou (napr. VISA, MasterCard, Maestro apod.) prostredníctvom platobnej brány GP webpay
- pri prvej objednávke bude akceptovaná len bezhotovostná úhrada platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány
- pri úhrade objednávky platobnou kartou prostredníctom platobnej brány sa získaný bodový obrat okamžite načíta do systému
- v prípade, že dôjde v priebehu zadávania objednávky k vypredaniu tovaru, bude člen Klubu ESSENS kontaktovaný operátorkou a osobne sa dohodne na ďalšom postupe
TELEFONICKÁ OBJEDNÁVKA
- produkty ESSENS je možné objednať telefonicky na tel. číslach: +421 41 564 31 33, +421 41 764 11 33, +421 41 764 11 34 (pevná linka), +421 905 294 475 (mobilné číslo)
- operátorka objednávku zadá do objednávkového systému na základe požiadaviek objednávajúceho
- pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné nahlásiť štvormiestny číselný PIN kód
- telefonické objednávky je možné uhradiť len na dobierku, platba kartou prostredníctvom platobnej brány nie je možná
- prevádzková doba pre telefonické objednávky je každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod., posledný pracovný deň v kalendárnom mesiaci od 08:00 do 18:00 hod.
- pred ukončením telefonického hovoru operátorka vždy zopakuje obsah objednávky, ktorý si spolu s členom odsúhlasia a na neskoršiu reklamáciu nebude braný ohľad
E-MAILOVÁ OBJEDNÁVKA
- produkty ESSENS je možné objednať e-mailom na objednavky@essens.sk
- objednávka musí obsahovať informácie o vybranom tovare, jeho počte, kontaktné údaje vrátane členského čísla ESSENS, ktoré bolo členovi pridelené pri registrácii, adresu dodania tovaru a aktuálne telefónne číslo
- pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné uviesť štvormiestny číselný PIN kód
- e-mailové objednávky je možné uhradiť len na dobierku, platba platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány nie je možná
- v prípade, že dôjde v priebehu zadávania objednávky k vypredaniu tovaru, bude člen Klubu ESSENS kontaktovaný operátorkou a osobne sa dohodne na ďalšom postupe
- objednávky doručené po ukončení otváracej doby budú spracované nasledujúci pracovný deň
NÁKUP NA POBOČKE
- osobný odber je možný na adrese pobočky ESSENS Slovakia, Do Stošky 576, 010 04 Žilina
- za zakúpený tovar je možné platiť na pobočke v hotovosti alebo platobnou kartou
- pre uplatnenie provízií formou zľavy z nákupu je nutné nahlásiť štvormiestny číselný PIN kód
- otváracia doba je každý pracovný deň od 08:00 do 16:00 hod., posledný pracovný deň v kalendárnom mesiaci od 08:00 do 18:00 hod.
BODOVÁ UZÁVIERKA
- body sú počítané v rámci jedného kalendárneho mesiaca – vždy od prvého dňa v mesiaci, pričom bodová uzávierka je posledný deň v danom kalendárnom mesiaci
- u e-shopových objednávok hradených platobnou kartou cez platobnú bránu sú body pripísané okamžite pri úhrade
- u e-shopových objednávok zaslaných na dobierku, ktoré sú úspešne odoslané najneskôr do 23:59 hod. posledného kalendárneho dňa, je bodová hodnota objednávky pripísaná okamžite pri jej odoslaní cez náš e-shop
Dátum pripísania bodov u objednávok na dobierku sa však môže meniť:
- objednávka odoslaná v mesiaci X má dátum pripísania bodov v mesiaci X, teda v tom istom mesiaci
- najneskôr 6. deň nasledujúceho mesiaca (X+1), v prípade víkendov alebo štátnych sviatkov najbližší pracovný deň, nájdete v sekcii „Moja kancelária – Nedoručené objednávky“ zoznam neprevzatých dobierok. U týchto objednávok reálne hrozí posunutie dátumu zápisu bodov do nasledujúceho mesiaca
- následne máte do 9. dňa nasledujúceho mesiaca (X+1) možnosť postrážiť si doručenie týchto neprevzatých dobierok a prípadné nezrovnalosti riešiť s našou pobočkou
- ak budeme daný balík evidovať ako neprevzatý ešte 10. deň nasledujúceho mesiaca (X+1), dátum pripísania bodov bude posunutý do tohto nasledujúceho mesiaca a dôjde ku kompletnému prepočtu stromu*
- telefonické a e-mailové objednávky sú prijímané a spracovávané len počas pracovných dní do 16:00 hod., v posledný pracovný deň v mesiaci do 18:00 hod. (objednávky doručené po 16. hodine, v posledný pracovný deň v mesiaci po 18. hodine, sú spracovávané a zohľadnené až nasledujúci pracovný deň), tzn., že bodová hodnota objednávok prijatých telefonicky / e-mailom je pripísaná až v okamihu spracovania operátorom
- v prípade storna faktúry alebo jej časti je bodová hodnota objednávky odpočítaná v mesiaci realizácie storna, s rozdelením na nasledujúce obdobie u objednávok na dobierku:
1. bodová hodnota objednávok, ktoré budú prevzaté a uhradené do 9. dňa nasledujúceho mesiaca, bude zohľadnená v mesiaci uplynulom
2. bodová hodnota objednávok, ktoré budú prevzaté a uhradené po 10. dni nasledujúceho mesiaca, bude zohľadnená v mesiaci aktuálnom - u objednávok zaplatených platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány je storno faktúry alebo jej časti zohľadnené v danom mesiaci, kedy bola zaplatená, ak je stornovaná do 9. dňa nasledujúceho mesiaca. Od 10. dňa nasledujúceho mesiaca už storno spadá do mesiaca aktuálneho.
*Príklad:
V e-shope si zadáte objednávku, vyberiete platobnú metódu „dobierka“ a odošlete cez e-shop 29. 5. V tomto okamihu, teda po odoslaní objednávky, sú vám za túto objednávku pripísané body (aj keď ju ešte nemáte zaplatenú a doručenú). Pri uzatvorení mesiaca máj sa s týmito bodmi počíta. Balík vám bude fyzicky doručený 3. 6. a vy ho zaplatíte. Dňa 6. 6. následne operátorky skontrolujú, či bol balík doručený a zaplatený a ak áno, všetko je v poriadku sprocesované – body zostanú v mesiaci máj.
Ak ste balík neprevzali (napr. ste na dovolenke a kuriér vás nezastihne), 6. 6. operátorky váš balík označia ako „nedoručený“ a túto objednávku vidíte na web stránke v prehľade Nedoručených objednávok v sekcii „Moja kancelária“. Body z tejto objednávky vám zatiaľ zostávajú v mesiaci máj. Ak pri poslednej kontrole 10. 6. (dopoludnia) balík evidujeme stále ako nedoručený a neuhradený, prebehne finálny prepočet bodov a tie sú presunuté už do mesiaca jún. Provízie za mesiac máj sú teda počítané bez bodov za túto objednávku.
DODACIE PODMIENKY
Objednávka doručená do 15:00 hod. pracovného dňa, je zvyčajne ešte v tomto dni vyexpedovaná a odovzdaná prepravcovi. V opodstatnených prípadoch sa však môže termín expedície predĺžiť na 2 – 3 pracovné dni, obvykle v predvianočnom období alebo pri zvýšenom náraste objednávok spojených s mimoriadnou akciou. Tovar je doručovaný prepravnou spoločnosťou DPD, zásielky sú spravidla doručované do druhého pracovného dňa od ich odovzdania prepravcovi.
CENA PREPRAVNÉHO
- pri objednávke v bodovej hodnote 70 bodov a viac je prepravné ZADARMO
- pri objednávke v bodovej hodnote 40 bodov a viac je prepravné 3 €
- pri objednávke v bodovej hodnote do 40 bodov je prepravné 5 €
- pri neprevzatí zásielky je členovi Klubu ESSENS dodatočne naúčtovaná úhrada prepravného vo výške 5 €
POSTUP SPOLOČNOSTI DPD PRI DORUČOVANÍ BALÍKOV
- v deň expedovania zásielky z ESSENS Slovakia odošle spoločnosť DPD prostredníctvom aplikácie Viber alebo formou SMS správy oznámenie o doručení zásielky
- v deň doručenia (zvyčajne nasledujúci deň) upresní spoločnosť DPD približný čas doručenia zásielky
- je možné dohodnúť si vyzdvihnutie zásielky na depe alebo jednom z mnohých výdajných miest spoločnosti DPD
- dobierku je možné hradiť v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi prepravnej spoločnosti DPD
- v prípade neúspešného doručenia zásielky zanechá kuriér na uvedenej adrese Oznámenie o nedoručení
- po druhom neúspešnom pokuse o doručenie je zásielka ponechaná na depe po dobu 7 dní, počas tejto doby sa zákaznícky servis DPD pokúsi o kontakt za účelom upresnenia podmienok doručenia
- celý doručovací cyklus zásielky je možné sledovať na stránkach www.dpd.com/sk
POSTUP PRI PREVZATÍ ZÁSIELKY OD DOPRAVCU
- pred prevzatím zásielky od kuriéra je nutné skontrolovať obal zásielky, či nie je krabica poškodená (zdeformovaná, roztrhnutá, premočená, prelepená inou páskou ako originálnou s logom ESSENS, príp. prelepená cez ESSENS pásku inou páskou)
- ak sa javí zásielka poškodená, je potrebné ju neprebrať a skontaktovať ESSENS Slovakia na tel. číslach: +421 41 555 72 14 (pevná linka), +421 918 617 897 (mobilné číslo) alebo na e-mail manager@essens.sk
- hneď, ako sa zásielka vráti na pobočku ESSENS Slovakia, bude odoslaná nová
- ak dôjde k prevzatiu poškodenej zásielky od dopravcu, záruka sa na produkty, ktoré boli poškodené pri preprave, nevzťahuje
- ak dopravca neodovzdá zásielku osobne, zanechá ju napr. pri dverách, v záhrade apod., a je táto zásielka poškodená (roztrhnutá, pomačkaná, zdeformovaná, premočená…), neotvárajte ju a vráťte ju na najbližšie depo príslušného prepravcu. Ak takúto zásielku člen otvorí, stráca nárok na reklamáciu
- ak sa nepodarí vašu zásielku doručiť (nezastihnutý príjemca, chybná/nekompletná adresa, chýbajúce meno príjemcu na zvončeku apod.), bude zásielka uložená na príslušnom depe, kde je nutné si ju do 7 dní vyzdvihnúť, opakované doručenie nie je možné. Prepravca by mal príjemcu o uložení zásielky na depe informovať, odporúčame však sledovať trasovanie vašej zásielky, ktoré nájdete na svojom profile v sekcii Moja kancelária - Moje objednávky - symbol auta
- v prípade nevyzdvihnutia zásielky sa vracia zásielka späť k nám a jej opätovné odoslanie a doručovanie už nie je možné. Po obdržaní zásielky bude vaša objednávka stornovaná a čiastka za objednávku okrem prepravných nákladov vám bude vrátená späť. Následne môžete vytvoriť novú objednávku