Objednávacie a dodacie podmienky ESSENS

Nákup produktov ESSENS je umožnený len registrovaným členom Klubu ESSENS.

OBJEDNÁVKA PROSTREDNÍCTVOM E-SHOPU

  • produkty ESSENS je možné objednať cez e-shop na webových stránkach www.essens.sk
  • vybraný tovar sa vkladá do košíka, ktorého stav je možné sledovať v pravom hornom rohu
  • pred odoslaním objednávky je člen Klubu ESSENS vyrozumený s koncovou cenou i s bodovou hodnotou objednávky
  • pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné zadať štvormiestny číselný PIN kód
  • ceny produktov ESSENS sa riadia platným cenníkom, ktorý je k dispozícii na webových stránkach www.essens.sk
  • u produktov v akcii si spoločnosť ESSENS vyhradzuje právo na zmeny a prehlasuje, že sa nejedná o verejnú ponuku a je oprávnená v závažnom prípade objednávku neprijať
  • objednávky cez e-shop ponúkajú dva spôsoby platby – dobierka a bezhotovostná úhrada platobnou kartou (napr. VISA, MasterCard, Maestro apod.) prostredníctvom platobnej brány GP webpay
  • pri prvej objednávke bude akceptovaná len bezhotovostná úhrada platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány
  • pri úhrade objednávky platobnou kartou prostredníctom platobnej brány sa získaný bodový obrat okamžite načíta do systému
  • v prípade, že dôjde v priebehu zadávania objednávky k vypredaniu tovaru, bude člen Klubu ESSENS kontaktovaný operátorkou a osobne sa dohodne na ďalšom postupe

TELEFONICKÁ OBJEDNÁVKA

  •  produkty ESSENS je možné objednať telefonicky na tel. číslach: +421 41 564 31 33, +421 41 764 11 33, +421 41 764 11 34 (pevná linka), +421 905 294 475 (mobilné číslo)
  •  operátorka objednávku zadá do objednávkového systému na základe požiadaviek objednávajúceho
  • pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné nahlásiť štvormiestny číselný PIN kód
  • telefonické objednávky je možné uhradiť len na dobierku, platba kartou prostredníctvom platobnej brány nie je možná
  • prevádzková doba pre telefonické objednávky je každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod., posledný pracovný deň v kalendárnom mesiaci od 08:00 do 18:00 hod.
  • pred ukončením telefonického hovoru operátorka vždy zopakuje obsah objednávky, ktorý si spolu s členom odsúhlasia a na neskoršiu reklamáciu nebude braný ohľad

E-MAILOVÁ OBJEDNÁVKA

  • produkty ESSENS je možné objednať e-mailom na objednavky@essens.sk
  • objednávka musí obsahovať informácie o vybranom tovare, jeho počte, kontaktné údaje vrátane členského čísla ESSENS, ktoré bolo členovi pridelené pri registrácii, adresu dodania tovaru a aktuálne telefónne číslo
  • pre uplatnenie provízií formou zľavy z objednávky je nutné uviesť štvormiestny číselný PIN kód
  • e-mailové objednávky je možné uhradiť len na dobierku, platba platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány nie je možná
  • v prípade, že dôjde v priebehu zadávania objednávky k vypredaniu tovaru, bude člen Klubu ESSENS kontaktovaný operátorkou a osobne sa dohodne na ďalšom postupe 
  • objednávky doručené po ukončení otváracej doby budú spracované nasledujúci pracovný deň

NÁKUP NA POBOČKE

  • osobný odber je možný na adrese pobočky ESSENS Slovakia, Do Stošky 576, 010 04 Žilina
  • za zakúpený tovar je možné platiť na pobočke v hotovosti alebo platobnou kartou
  • pre uplatnenie provízií formou zľavy z nákupu je nutné nahlásiť štvormiestny číselný PIN kód
  • otváracia doba je každý pracovný deň od 08:00 do 16:00 hod., posledný pracovný deň v kalendárnom mesiaci od 08:00 do 18:00 hod.

BODOVÁ UZÁVIERKA

  • body sú počítané v rámci jedného kalendárneho mesiaca – vždy od prvého dňa v mesiaci, pričom bodová uzávierka je posledný deň v danom kalendárnom mesiaci
  • u e-shopových objednávok hradených platobnou kartou cez platobnú bránu sú body pripísané okamžite pri úhrade
  • u e-shopových objednávok zaslaných na dobierku, ktoré sú úspešne odoslané najneskôr do 23:59 hod. posledného kalendárneho dňa, je bodová hodnota objednávky pripísaná okamžite pri jej odoslaní cez náš e-shop

Dátum pripísania bodov u objednávok na dobierku sa však môže meniť:

  • objednávka odoslaná v mesiaci X má dátum pripísania bodov v mesiaci X, teda v tom istom mesiaci
  • najneskôr 6. deň nasledujúceho mesiaca (X+1), v prípade víkendov alebo štátnych sviatkov najbližší pracovný deň, nájdete v sekcii „Moja kancelária – Nedoručené objednávky“ zoznam neprevzatých dobierok. U týchto objednávok reálne hrozí posunutie dátumu zápisu bodov do nasledujúceho mesiaca
  • následne máte do 9. dňa nasledujúceho mesiaca (X+1) možnosť postrážiť si doručenie týchto neprevzatých dobierok a prípadné nezrovnalosti riešiť s našou    pobočkou
  • ak budeme daný balík evidovať ako neprevzatý ešte 10. deň nasledujúceho mesiaca (X+1), dátum pripísania bodov bude posunutý do tohto nasledujúceho mesiaca a dôjde ku kompletnému prepočtu stromu*

  • telefonické a e-mailové objednávky sú prijímané a spracovávané len počas pracovných dní do 16:00 hod., v posledný pracovný deň v mesiaci do 18:00 hod. (objednávky doručené po 16. hodine, v posledný pracovný deň v mesiaci po 18. hodine, sú spracovávané a zohľadnené až nasledujúci pracovný deň), tzn., že bodová hodnota objednávok prijatých telefonicky / e-mailom je pripísaná až v okamihu spracovania operátorom
  • v prípade storna faktúry alebo jej časti je bodová hodnota objednávky odpočítaná v mesiaci realizácie storna, s rozdelením na nasledujúce obdobie u objednávok na dobierku:
    1. bodová hodnota objednávok, ktoré budú prevzaté a uhradené do 9. dňa nasledujúceho mesiaca, bude zohľadnená v mesiaci uplynulom
    2. bodová hodnota objednávok, ktoré budú prevzaté a uhradené po 10. dni nasledujúceho mesiaca, bude zohľadnená v mesiaci aktuálnom
  • u objednávok zaplatených platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány je storno faktúry alebo jej časti zohľadnené v danom mesiaci, kedy bola zaplatená, ak je stornovaná do 9. dňa nasledujúceho mesiaca. Od 10. dňa nasledujúceho mesiaca už storno spadá do mesiaca aktuálneho.

*Príklad:
V e-shope si zadáte objednávku, vyberiete platobnú metódu „dobierka“ a odošlete cez e-shop 29. 5. V tomto okamihu, teda po odoslaní objednávky, sú vám za túto objednávku pripísané body (aj keď ju ešte nemáte zaplatenú a doručenú). Pri uzatvorení mesiaca máj sa s týmito bodmi počíta. Balík vám bude fyzicky doručený 3. 6. a vy ho zaplatíte. Dňa 6. 6. následne operátorky skontrolujú, či bol balík doručený a zaplatený a ak áno, všetko je v poriadku sprocesované – body zostanú v mesiaci máj.

Ak ste balík neprevzali (napr. ste na dovolenke a kuriér vás nezastihne), 6. 6. operátorky váš balík označia ako „nedoručený“ a túto objednávku vidíte na web stránke v prehľade Nedoručených objednávok v sekcii „Moja kancelária“. Body z tejto objednávky vám zatiaľ zostávajú v mesiaci máj. Ak pri poslednej kontrole 10. 6. (dopoludnia) balík evidujeme stále ako nedoručený a neuhradený, prebehne finálny prepočet bodov a tie sú presunuté už do mesiaca jún. Provízie za mesiac máj sú teda počítané bez bodov za túto objednávku.

DODACIE PODMIENKY

Objednávka doručená do 15:00 hod. pracovného dňa, je zvyčajne ešte v tomto dni vyexpedovaná a odovzdaná prepravcovi. V opodstatnených prípadoch sa však môže termín expedície predĺžiť na 2 – 3 pracovné dni, obvykle v predvianočnom období alebo pri zvýšenom náraste objednávok spojených s mimoriadnou akciou. Tovar je doručovaný prepravnou spoločnosťou DPD, zásielky sú spravidla doručované do druhého pracovného dňa od ich odovzdania prepravcovi.

CENA PREPRAVNÉHO

  • pri objednávke v bodovej hodnote 70 bodov a viac je prepravné ZADARMO
  • pri objednávke v bodovej hodnote 40 bodov a viac je prepravné 3 €
  • pri objednávke v bodovej hodnote do 40 bodov je prepravné 5 €
  • pri neprevzatí zásielky je členovi Klubu ESSENS dodatočne naúčtovaná úhrada prepravného vo výške 5 €

POSTUP SPOLOČNOSTI DPD PRI DORUČOVANÍ BALÍKOV

  • v deň expedovania zásielky z ESSENS Slovakia odošle spoločnosť DPD prostredníctvom aplikácie Viber alebo formou SMS správy oznámenie o doručení zásielky
  • v deň doručenia (zvyčajne nasledujúci deň) upresní spoločnosť DPD približný čas doručenia zásielky
  • je možné dohodnúť si vyzdvihnutie zásielky na depe alebo jednom z mnohých výdajných miest spoločnosti DPD
  • dobierku je možné hradiť v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi prepravnej spoločnosti DPD
  • v prípade neúspešného doručenia zásielky zanechá kuriér na uvedenej adrese Oznámenie o nedoručení
  • po druhom neúspešnom pokuse o doručenie je zásielka ponechaná na depe po dobu 7 dní, počas tejto doby sa zákaznícky servis DPD pokúsi o kontakt za účelom upresnenia podmienok doručenia
  • celý doručovací cyklus zásielky je možné sledovať na stránkach www.dpd.com/sk 

POSTUP PRI PREVZATÍ ZÁSIELKY OD DOPRAVCU

  • pred prevzatím zásielky od kuriéra je nutné skontrolovať obal zásielky, či nie je krabica poškodená (zdeformovaná, roztrhnutá, premočená, prelepená inou páskou ako originálnou s logom ESSENS, príp. prelepená cez ESSENS pásku inou páskou)
  • ak sa javí zásielka poškodená, je potrebné ju neprebrať a skontaktovať ESSENS Slovakia na tel. číslach: +421 41 555 72 14 (pevná linka), +421 918 617 897 (mobilné číslo) alebo na e-mail manager@essens.sk
  • hneď, ako sa zásielka vráti na pobočku ESSENS Slovakia, bude odoslaná nová
  • ak dôjde k prevzatiu poškodenej zásielky od dopravcu, záruka sa na produkty, ktoré boli poškodené pri preprave, nevzťahuje
  • ak dopravca neodovzdá zásielku osobne, zanechá ju napr. pri dverách, v záhrade apod., a je táto zásielka poškodená (roztrhnutá, pomačkaná, zdeformovaná, premočená…), neotvárajte ju a vráťte ju na najbližšie depo príslušného prepravcu. Ak takúto zásielku člen otvorí, stráca nárok na reklamáciu
  • ak sa nepodarí vašu zásielku doručiť (nezastihnutý príjemca, chybná/nekompletná adresa, chýbajúce meno príjemcu na zvončeku apod.), bude zásielka uložená na príslušnom depe, kde je nutné si ju do 7 dní vyzdvihnúť, opakované doručenie nie je možné. Prepravca by mal príjemcu o uložení zásielky na depe informovať, odporúčame však sledovať trasovanie vašej zásielky, ktoré nájdete na svojom profile v sekcii Moja kancelária - Moje objednávky - symbol auta
  • v prípade nevyzdvihnutia zásielky sa vracia zásielka späť k nám a jej opätovné odoslanie a doručovanie už nie je možné. Po obdržaní zásielky bude vaša objednávka stornovaná a čiastka za objednávku okrem prepravných nákladov vám bude vrátená späť. Následne môžete vytvoriť novú objednávku
PODMIENKY A POUČENIE O PRÁCI S COOKIES

Na týchto webových stránkach sú používané cookies, ktoré zabezpečujú efektívny užívateľský zážitok a uľahčujú prehliadanie týchto stránok.

Viac o cookies
Prijať všetko

Nevyhnutné cookies

Nevyhnutné cookies zabezpečujú základné funkcie webovej stránky ako navigáciu stránky a prístup k zabezpečeným sekciám webovej stránky. Webová stránka nemôže správne fungovať bez týchto cookies.


Analytické cookies

Analytické cookies sú využívané na zaznamenanie návštevnosti webových stránok, aby prevádzkovateľ mohol lepšie porozumieť správaniu návštevníkov.


Marketingové cookies

Marketingové cookies sledujú aktivitu užívateľov na webových stránkach. Účelom je zobraziť relevantnú a zaujímavú reklamu personalizovanú návštevníkmi, a tým pádom efektívnejšiu inzerciu pre prevádzkovateľa a inzerentov tretích strán.


Potvrdiť moje voľby